neděle 1. června 2014

Začátek

Ahoj všichni,
můj historicky první příspěvek bude o mých pohnutkách, které mě vedly k vytvoření tohoto virtuálního prostoru. 
Už dlouhou dobu sleduji různé blogy a kochám se krásnými výtvory, módou, makeupem či fotkami z různých koutů světa.  I já osobně jsem byla poslední dobou poměrně kreativní v oblasti vaření, zahradničení a tvorby různých dekorací a na tento popud jsem se rozhodla vytvořit vlastní blog, který by se mohl stát inspirací pro někoho dalšího nebo "pouze" odpočinkovým místem pro fajn čtenáře.
Na závěr bych snad jen ráda zmínila, že se zde budou objevovat články různého typu. Od témat jako je vaření, pečení, DIY články, ale sem tam se zde objeví (snad) nějaký menší článek o módě či cestování. 

zdroj: http://dandelionmag.wordpress.com/

Vaše Thea





Žádné komentáře:

Okomentovat